Monday 23 October 2017

Verander die wêreld waarin ek woon! (Afrikaans)


Ek het besef dat daar nie veel is wat ek kan doen om die mense om my te verander nie. Veral die wat my werklik irriteer. My man herinner my voortdurend om te verander en dan sal dit die mense rondom my beïnvloed. "Wees die verandering wat jy wil sien." Aanvanklik het dit my so kwaad gemaak dat ek wou weghardloop.
Eerlik gesproke is dit iets wat die Here Jesus Christus ons leer. Om die wêreld om ons te verander, moet ons meer en meer soos die Here Jesus word. Laat ons eerlik wees, dit is onmoontlik om iemand in bonatuurlike vriendelik en liefdevol te verander.
Die enigste manier waarop ons 'n beduidende impak op die lewens van mense kan maak, is om die Here Jesus Christus in staat te stel om in ons lewens te bly. Ons het die Heilige Gees nodig om ons standpunt te verander, ons het Sy kreatiwiteit in ons lewens nodig. Ons moet ons harte en gedagtes verander deur die werking van die HEILIGE GEES.





No comments:

Post a Comment

Featured post

God give me the power to become All You made me to be.

Grant me the strength, O God, to manifest the fullness of your design for me. As I venture into new territories, I am uncertain about the s...